Ett år! (Hyis ( uttalas "hi", som i engelskan + sen "is" också i engelskan.. (!))

Jag har just upptäckt att denna dag fyller min blogg ett år!
Hur tokigt är inte det!
Är det ett helt år sedan jag började:O?
Japp det är det!

Och jag känner, hur lite jag än vill det, att jag måste hänvisa till mitt första blogginlägg...
Det första!

Hahaha hur tokigt skrivet är inte det!

Jag hoppas att ni förstår att jag tycker att det är extremt pinsamt att läsa det..
Och sen att jag stavar som treåring är en annan sak;)



"Hyis ( uttalas "hi", som i engelskan + sen "is" också i engelskan.. (!)"
Haha, vad är rubriken liksom..

Och det där med namnet! muhah ni kommer aldrig få reda på vad jag heter.. bla bla bla.
Men jag var liten då.. bara 15 vintrar. Och inte 15 jordsnurr!


Jag känner att jag har utvecklat mitt skrivande, hrrm hrrm, väldigt mycket..

Luuv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback