Hyis ( uttalas "hi", som i engelskan + sen "is" också i engelskan.. (!)

Ja hej det är jag som har bloggen Lisai. mitt riktiga namn, ja det blir svårt att få reda på det hoppas jag. eller inte(!).
U got it?
nej, tänkte väl det. men jag kan berätta varför jag har valt att börja skriva blogg under tiden du funderar.
det är faktiskt så att jag har varit väldigt anti om det här med blogg. inte hos mer kända personer som Virtanen o så men typ sådana som jag. privatpersoner kan man kanske säga. men jag har nu ändrat uppfattning och som ni märker och börjat skriva. KUL. (?) .  V i   f å r   se.


Och det var ett skämt det där med namnet, ok. det var inte så kul men så istas.
Jag heter Lisa snart 16 år, går på Jensen Gymnasium norra i Stockholm... and so on.
ja det där med min ålder, Snart sexton år.  Men. det var inte det jag syftade på nu. Utan jag skrev ÅR inte typ" vintrar" eller liknande. det roligaste hade i och för sig varit om jag skrivit 16 jordsnurr. Det här felet görs väldigt ofta. Och jag tycker att det är oerhört roligt. 16 jordsnurr, ja asså det är 16 dagar gammalt.

Ha. Ha. Ha.
Kul.

To be continued

Kommentarer
Postat av: ai

assbra

2006-11-19 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback