25m2

Nu var det ju väldigt länge sen jag skrev. Jag har tagit körkort sen mitt senaste inlägg, yeey!

Istället för att ge resumeé av mitt liv som har varit sen sist (det är ändå bara jag som läser?) så skriver jag som om inget har hänt på ett år.

Idag ska jag och Lollo hjälpa Evelina att flytta till Lappisch! Eve har hyrt en minibuss/storbil som jag eller lollo ska köra ( inte jag)

Jag ska med största sannolikhet också flytta till lappis, men jag  vågar inte riktigt tro på det än. (jag har dock skrivit på kontrakt..!)
Spännande även om jag kommer att gråta blod när jag ska flytta från mitt lilla krypin! Men jag lever mer än vad jag har plats med. Mina 25 kvadrat börjar kännas trånga och jag blir galen på ig själv som inte lär mig att INTE köpa och ploka hem fler saker för jag har inte plats....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback