Det här står inte i min arbetsbeskrivning, eller?

Jag har dock inte läst någon arbetsbeskrivning för Ica, en sådan täcker nog många saker. Till exempel: ta emot kunder, informera kunder, ta hand om trasiga ölburkar som för full fart sprutar ner hela kundkön och alla deras varor.
Idag gick nämligen en ölbruk sönder när en tjej typ tappade den på bandet. Det blev ett sånt där litet pyttehål som fint ordnade en ljummen dusch av öl. Det luktade studentflak igen. Hela bandet blev blött och allt i närheten. Så jag fick börja torka med papper, spraya med ajax, samtidigt ta emot kunder, ringa till en kille och säga att panten inte funkade, och retunera varor från en kund som ville ha tillbaka 2 kr.
Helt slut i huvudet, och jag jobbade ändå bara 4 timmar.

pust.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

tänk mig då som ibland satt 10 timmar i sträck. en gång jobbade jag 7-23.....

Postat av: Marissa

Hej söt blogg kolla järna in min blogg på www.tiggern.blogg.se

2010-03-15 @ 20:47:30
URL: http://tiggern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback