Gaah

Det är ju bra helg, det är två hela dagar som man kan plugga på!
Jabbaddabbadooo....
Hehe skämt åsido, så har skolan bara exploderat på något sätt! Det är inte klokt vad mycket det blev på en vecka?!
-Spanskadialog
- Kemifrågor-plus lättare kemiuppsats
-Mt-ledarskapsuppstas
-projektrapporten
-projektarbetet ska tydligen vara klart.
-Fysikslutprov VG/MVG delen

hur ska man hinna allt?
och som grädden på moset så har jag körkortsteorikurs måndag och onsdag samt körlektion på torsdag
Jääärnvägars körkort!
¨
Jag vill tillbaka till frankfurt, nu!


Kommentarer
Postat av: frida

Frankfurt är frihetens stad... jag vill också tillbaka, NU!

2009-05-09 @ 18:31:31
Postat av: madelene

haha, jag gillar att du säger "järnvägars". Undrar vart du har fått det ifrån? ;)

2009-05-12 @ 12:54:50
Postat av: lisa

Haha, ja vem kan det vara;)

2009-05-13 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback