Sommarrea!

Igår sprang jag och Jacob en runda på stan, sommarrean har ju börjat!
Kom som vanligt hem med en massa saker som jag behövde, annars hade jag ju inte köpt dem;)

Jag tänkte att jag inte brukar visa upp mina klipp, så nu ska jag göra det;)


Skor från Weekday, dem blåa är Jacobs men ett par vita och bruna fick bli mina nya:) galet pris, 50 spänn styck då kan jag kosta på mig två par tycker jag!


Jacob ville in på h&m och av tur så gick jag förbi den här klänningen, har kollat på den föut men den var lite för dyr då.. Men NU ni hittade jag den på rea och då sprang jag till kassan!


På kicks så hade dem 70% på ala smycken så jag fick med mig dessa två för typ 25 för båda!

Sen fick det bli en skiva till min Paul McCartney-samling:)
Sen kom jag på att jag inte hade några oengar att handla för alls egentligen..

Jaja, nu ska jag och jaciboy träffa Eve för en prommis på norra djurgårrn.. 

pösss 

Kommentarer
Postat av: SARA

Fina köp!

Klänningen är ursnygg!



kRAM<3

Postat av: Emilia

Skitsnygga skor!

2009-08-03 @ 02:50:22
URL: http://coda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback