Jag har ju sagt att jag gillar regn

Ja, jag har haft idrottsdag i regn idag.
Jag fattar inte grejen med Jensens summergames och att behöva möta andra läskiga Jensenskolor.. Jaja, det har nästaan spöregnat hela dagen ute på gärdet men som tur var så flyttade lärarna på schemat så att vi fick gå hem tidigare.
Dock så fryser jag fortfarande efter några timmar i sängen med täcke och kaffe..

Nu har jag fixat mat och också slukat den, ashungrig eftersom att jag inte mina kalla ofluffliga pannkakor i regnet.
Snart ska jag iväg på övning och senare ikväll ska vi dra iväg till Helens bakficka:) Det är indiegolv ikväll så det bli askul!!:)


En glad Frida

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack...

2009-06-04 @ 21:44:03
Postat av: Evelina

Hhaha helt underbart! Frida hade ju lätt snyggaste regnklädaerna!



ps. lisa du måste skriva lite på den andra bloggen! ds.

2009-06-07 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback