What's up?

Jahapp nu var det onsdag igen.
Dagarna rullar på i ordentlig fart nu:D

Idag har jag varit på övning, och varit i skolan. Som vanligt på onsdagar;)
Imorgon är det psykologi och drama. Till psykon har jag läxa som jag har gjort. *host host*
Draman är i alla fall rolig, inte för att psykon är orolig men, och det blir mycket skratt.

Och imorgon, suck, ska jag jobba i, suck, 4 timmar.
Gaash. Det är pengar i alla fall...

Det här med planering är inte min grej. Asså att planera är väldigt lätt, men att följa den är inte lika lätt. Eller kul för den delen. Jag har på något sätt fått för mig att "jag hinner jättemycket på jättelite tid". Men nej. Jag har tydligen fysikläxa (läs lättare prov) som jag på något sätt har fått för mig att jag kan utan att plugga. Och jag har en religionsuppgift som också är tills på fredag. Men jag har ju liksom inte tid, för att jag ska jobba.
Jag gillar inte det där med att jobba.
På något sätt har jag ju planerat som jag tycker är jättebra.. men hur?!

Det är ungefär som på morgonen när man inte vill gå upp när klockan ringer för femte gången. "Jag hinner om jag snoozar 15 min till, det är ju lugnt jag hinner.."
Sen när man springer runt och letar i lite lätt panik efter allt så tycker man inte att det var en så vansinigt bra idé att sova över. 
I och för sig så var det en fruktansvärt bra idé när man låg och snarkade i sängen...

Vad lär jag mig av det här?
-Att jag aldrig ska lite på mitt omdöme förens ungefär två timmar efter att jag har klivit upp.

Det var allt för mig, nu och här.

Jeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback