Reality-check... Tisdag

Jahapp nu var det tisdag, igen.
Jag kom hem för en dryg timme sen efter ett pass på jobbet. Det gick ganska bra idag, det känns inte lika tungt att sitta och gnata på folk när de ibland faktiskt tackar ja!:)

Idag har jag förövrigt också, som vanligt, varit i skolan. Första dagen på den sista terminen:)
Två nya ämen på dagens schema; Religin A och Psykologi A. Båda verkar än så länge vara ganska så intressanta kurser:)

I helgen har jag som känt varit i allas vårat Lidköping. Jag hälsade på Jacob fredag till måndag och det var riktigt roligt:)
Vi gjorde lite allt möjligt, Jacob körde bland annat till Kinnekulle för att visa ett fint hus, men efter nån dryg timme så gav vi upp. Vi hittade inte hans hus.. (risk för internskämt)

Jahapp det var allt för mig, nu ska jag sooova!
Ska åka skridskor imorgon med skolan så jag måste samla krafter;)

Hejrrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, var det "slotet" jag, jacob, linda och jenny ska köpa och leva "the good life" i(om jacob inte har berättat det har han mycket att berätta) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback