Måndag

Jag säger det igen, det börjar bil en måndagsreplik,  men oj vad veckorna går fort, det är redan måndag!
Idag har jag precis som alla andra måndagar varit i skolan. Dvs, filosofi, spanska, kemi, religion och "klassråd". För övrigt så känner jag att jag måste få gnälla över mina måndagar och onsdagar för jag och Lovisa läser filosofin utökat och det betyder ingen lunch de dagarna:O
Det här brukar jag klaga på ingefär 3 gånger om dan hos Frida men kände jag att det var bloggens tur;)

Jaja, dagen var inte allt för jobbig, men nu sitter man och skriver (läs ska snart börja efter att jag har gjort allt annat..) på projektet och psykologi. MEN det är bara så tokigt lite dagar kvar som fyra tills det är sportlov!
Iår betyder sportlov= Trysil igen:D
Det blir spännande, men just nu är jag inte så jätteladdad med en förkylning som kommer över mig när som helst menmen. Det ska så klart bli roligt=)

Nej, nu ni ska jag börja skriva lite för om en halvtimme börjar Familjen annorlunda och det måste jag se, speciellt när jag inte har tid..!

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback