SJ

Jag har blandade åsikter om SJ. Mest negativa.
Kom igen, det är skitdyrt att resa med tåg så man tar ju hellre bussen, även om den tar typ 5 timmar längre tid.
Men SJ är ändå bekvämt, man bokar resor hyffsat enkelt och tågen är ganska fräscha.

Men igår när jag skulle boka biljetter ( gissa vart) så krånglade det för mig. Precis när jag har betalat med min internetbank så ploppar det upp ett felmeddelande och sidan bryts= det dras pengar från mitt konto men jag får inget biljettnummer!
Det första jag fick göra nu på morgonen var att ringa. Telefonkö 20 minuter. Och tillslut, tillslut!! hittar de min beställning och jag lägger "lycklig" på telefonen.

Det slutade lyckligt, men ändå.

NU ska jag dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh Lisa, det är så skönt att du är tillbaka o bloggar!

2009-08-25 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback