Stackars rika lilla flicka

Jag la upp en video på bloggaren Mogi för ett tag sen.
Och jag slutar inte fachineras av denna bloggerska. Rent ut sagt så verkar hon ju hög så fort hon har en videoblogg! Och ett vanligt skriv-inlägg för den delen.
Jag vill inte vara täsgig eller så, éller jo det vill jag, men hon verkar en aning bakom flötet.
Jag säger INTE att jag inte är det, så igentligen så spelar det väl ingen roll..!

Klipp från mogis blogg

Men hon kanske spelar på att vara lite sisådär i bloggen för att få fler läsare..?
Det är min teori i alla fall..

Goood natt

Kommentarer
Postat av: Dukiie

haha X) jag tycker hennes blogg är så himla rolig! Fast bara videoinläggen dock.. XD

Postat av: Emelie i Frankis

hahah en ANING bakom flötet var nog en underdrift. jag kan iaf meddela att den roade både mig och min syrra här borta i töskland

2009-06-01 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback