Hej och hå

Ja men då var det dags att tänka på bloggen igen kanske;)
Jag har den senaste 1½ veckan iochförsig inte gjort så mycket, men lite är värt att nämnas!
Förra fredagen var vi på Annelies studentskiva, tema actionfilm. Påhittig som man är så blev det panikval Jacob=Zorro, och Jag=Zorros fru!

 

En väldigt from bild på Zorro!

I onsdags var det dags för Nv3as(min klass!) studentskiva på Blue moon bar med tema "jag kommer precis från..."
Här spelade min uppfinningsrikedom ännu en gång in och jag fick bli katt för en natt! Alltså jag kom preics från en kattlåda..!
'


                                          


Mjau!


Och nu ni mina vänner, så ska jag ut och sola i brunnsviken för det är 17 grader vaaaarmt!!


luuv

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kan man inte få se dig som zorros fru då???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback