Dagen efter den sista lovdagen, ever.

Ja, igår var det den sista oficiella lovdagen!  Känns lite sorgligt, men ääääsch.
Igår åkte jag hem från Lidköping, har varit där över påsken.
Jag fick värsta mega-ägget av Jacob, med typ 3 kilo godis! Kommer blider sen kanske..
Lägger upp en låt som jag skrålade med i för full hals i bilen, medans lilla Jacob aldrig hade hört den..

Wuthering Height
 
Igår när jag åkte tåg hem, inter-bajs-city för övrigt, så hamnade jag och en annan tjej mitt i ett fotbollslag med 13-åriga djurgårdare. Shit, vad dom levde om! Det luktade svett, ung pojke och prutt i två timmar, och de var inte tysta en ända sekund! Under några tillfällen låg de 6 stycken på två platser i en enda hög, i ett hejvilt "skojslagsmål". Jag säger som tjejen brevid mig sa "Ååh, h-e-r-r-e-g-u-d"

Tjaa, det var all för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback