Mitt P-100

Ja, i trean så har man ju ett projekt, kursen projekt.
Det är lite flummigt att berätta, men snabbt förklarat:
Ett arbete som man arbetar med, under 100 timmar då det är 100 poäng.
Men det är ett stort arbete och innehåller teoretiska och praktiska delar vilka man sen sammanställer i en "vetenskaplig uppsats" eller på annat sätt presenterar det.
OCH, det måste vara kopplat till den linje man går på.

Jag ska tillsammans med Evelina, undersöka lungkapacitet.
Spännande
Vi ska se hur regelbunden lungträning kan få lungorna att utvecklas, och hur det kan förbättra astma.
Vi ska träna våra lungor genom att spela!
Jag trumpet och Evelina Oboe.
Vi ska öva 30 min 5 dar i veckan och följa utvecklingen..

Så nu ska jag
öva

Hejj

Kommentarer
Postat av: Dukiie

Det låter som ett mycket intressant projekt! lycka till!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback