Jabbladabblado

Ja, vad händer?
Jag har varit fökjyld nu i över en vecka och det börjar ta på mina magmuskler att gå runt och hosta överallt.
Men jag är i alla fall inte ensam, det verkar som om halva skolan höstförkylning. Alla går runt och hostar och nyser.

Nu har man börjat komma in i alla vardagsrutiner, och jag har kommit på att det verkligen snart är jul!
Igen!

Imorgon kommer Jacob och hälsar på över helgen, det ska så klart bli roligt:)
Och imorgonkväll ska jag på "My fair lady", och det hoppas jag blir roligt,  och om inte annat, bildande.

Ja det var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men hördu, joo det är jul snart, men inte verkligen snart...?! Det är ju flera månader kvar... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback