Här var det livat

..ja här var det livat...
Kanske dags att uppdatera lite..
..igen..
Tja, jag kan ju börja med vad jag har gjort idag. (blunda ni som tycker att det är tråkigt)
Jag har varit i skolan och avnjutit en dubbeltimme i Fysik, lite coaching och en filmkunskapslektion.
I FK ska vi bland annat skriva om filmen "Donnie Barco" efter en speciell modell.
Problemet är bara det att jag och Evelina missade den första timmen av filmen då vi hade skolfoto, så det blir till att leta upp den (läs ladda ner) och spana in den igen.

Och skolfotot ja.
Vi i min klass ville ju göra något skoj spex. Men vi är också i min klass en aning "sociala", som lärarna brukar välja att kalla det, så det var svårt att boka något kul i tid då koncentrations nivån är extremt låg(!). Vi bestämmde sådär timmarna innan vad vi skulle gör.
Resultatet blev ocg var, alla gör vad de vill men ingen ska kolla in i kameran.
Sagt och gjort
Jag gjorde ett försök till att vara hippie, och vi får väl se hur det gick. .
Vi hade också skrivit på en tröja baren och datumet för vår skiva, men det retucherades bort!
-Anspel på alkohol, var dommen.
Jag skulle också ha haft en pipa på fotot men icke sa nicke.

Well what to do?

Nu ska jag spela lite
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback