Det blir ...

Det blir alltid så att när man borde plugga, så blir allt annat så mycket roligare. "Jag ska bara städa lite, eller jag ska göra en kopp te, eller oj vad länge sen det var jag rensade mitt pennskrin" Ja, ni förstår.. Och jag får en tendens att jag måste blogga så fort läxböckerna kommer fram. Lika så i detta fallet. Det är kemi och fysik som spökar i huvudet. Men Äsch nu ska jag blogga;)
Jag har precis lagt över bilder från "turnen", eller som andra väljer att kalla den, resan, och nu tänkte jag att det var perfekt tid att visa dem!

Vi började i Lidköping på fredagen med konsert,
Jag tror att det här är ett av de första korten:

Notera Emmas stickning som leder till nästa bild:

Behöver jag säga att vi var trötta redan här?

På lördag reste vi vidare till Göteborg
(fortfarande Lidköping)
Till GBG

Japp...
Så här kul har vi;)

På kvällen blev det mys:)
Kristin löser problemet med de ack så jobbiga smulorna som alltid blir i botten av chips-skålen= en sked!

På väg till igen, till "resans" sista stopp, Jönköping!

Framme!


Jag vill inte veta hur mycket godis som åts under den här helgen, men very mucho!

 Seeeen Stockholm!
Woho!

Så här trötta var vi då...


Japp men boy, vi hade haft kul!:)


Så, nu har jag visat de mest ocharmiga bilderna;)
Summasumarum, helgen var kul och godisaktig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback