Tsss

Hej.
Vad händer?
Äääh, jag är sjuk, det är måndag, det är kemiprov i veckan. Och just det, det är mörkt när jag går upp på morgonen.
Men annars är det bra;)

Nej, men det är inte så dystert som det låter. Jacob vad här i helgen och det vas skojjigt, vi gjorde lite allt möjligt och så:)

Idag har jag varit hos läkaren, jag är förskyld, IGEN! Jag vet, har varit det typ hela hösten.
Men idag tog jag mig i kragen och gick till läkaren för att kolla upp det. Det var dock inget allvarligt. Efter att jag fått ett stick i fingret, auuch, så vet jag att jag inte har en dödlig sjukdom;)
Dock så har jag ögoninfektion så läkaren skrev ut lite antibiotika och hostmedicin:)

Nu har jag också beställt min studentmössa, woho snart student!:D

Nu ni, ska jag plugga, suck, kemi.
Seeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback