Jag som ville sova...!

Imorse när jag vaknade, för lite mer än en timme sen, kände jag. "Jag går inte upp ur sängen, jag går inte upp ur sängen!!" Men det gjorde jag ändå, jag brukar ha samma mordiska tankar varje morgon liksom.
Så jag gjorde mig i ordning och gick för att möta upp Evelina, som jag alltid går till skolan med, men hon var inte där.
Klockan börjarde ticka till 07.47, 48, 49, 50, 51! 07.51 är det senaste vi typ måste gå för att inte behöva springa. Jag skickade sms till Eve och då ringde hon. "Vi har inget projektarbete idag Lisa, vi börjar halv tio".
....
Gaaaaahh
Så jag gick hem igen, och nu sitter jag här.
Kul.
Jag skulle kunna sova lite, men då blir det bara jobbigt att vakna. Och tro det eller ej, så ska jag nog plocka ihop lite i mitt rum iställlet. Det ser ut som om någon har löpt amok här inne..
Och kanske får jag tid att göra min fysikläxa;)

Aja, hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback