Grrr

Jag blir så himla trött på en människa!
Hon bloggar, och skriver om det mest ointressanta till något intressant, men ibland bara helt obotligt korkat! (Nej, jag pratar inte om mig själv..)
Den senaste veckan har hon nästan enbart klankat ner på andra människor om hur fula de är, konstigt beteende och att om de skulle göra som hon gör, ja då skulle alla vara glada och fåglarna kvittra.
Varför läser jag då den här dumma bloggen? Jag vet inte, varför inte? (förutom att den gör mig irriterad)
Det ända hon tjaffsar om är hur bra hon och hennes familj är, ibland klämmer hon in sin killes åsikter för att sen kunna trycka ner dom. Och ibland undrar jag om det inte är en liten fjortonåring som skriver. Men nej. Det är en nästan vuxen människa som nästan är 18! Men det som hon väljer att skriva om är hur mycket pengar hon har, och om hur himla duktig hon är i skolan.
Det är klart att det sticker i andras ögon! Och absolut inte när hon i inlägget före har skrivet om de fulaste kläderna som ungefär halva Sverige bär.

Nej, tjejen måste vara hög när hon skriver!
En del vet säkert vem jag menar.


Och nu har hon fått mig att göra något som jag hatar, att klanka ner på andra i en offentlig blogg.

Tough luck...för henne

Kommentarer
Postat av: Dukiie

hon kan ju vara lite hemsk ibland.. men näre kommer till fjortispojkar har hon ju en poäng. VAD ÄR GREJEN med toffsarna? jag fattar inte

2008-10-06 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback