Tisdag

Tjaa, iadg är det idrottsdag på Jensen.
I den är i de stora gråa Brommahallarna..!
Men jag är fortfarande inte helt frisk, och tur är det tror jag.
Jag är hemma..
En dag i Brommahallarna och du är allt annat än frisk!
Men vad gör jag istället då, för att vara och, gulp, sporta?
Tro det eller ej, men jag pluggar!
Har ett maffit historiaarbete tills på fredag om medeltiden. Men jag har till och med kollat på en film om det nu!
Och jag ska kanske dra iväg till biblioteket för att fixa nya böcker, vart är världen på väg liksom?
För Lisa + bibliotek= allt annat än sant!
Jag får rysningar när jag är där, men om man måste så måste man!

Nu ska jag dricka kaffe, och forsätta skriva om Sveriges kristnande på medeltiden!

hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback