Hej och hå!

Det känns som om jag har gjort allt och ingenting i helgen!
Allt möjligt men ändå inte;)
Men idag jobbade jag, och det var väl sådär. Det var inte alltid så uppskattat med mina samtal till de jag ringde. Men jag tjänade i alla fall kosing;)

Igår så kom jag på att jag och jacob har varit tillsammans i 11 månader. Tokigt!
Och jag tycker att jag hittade en bra bild på hur det ser ut för oss;)

Muhihihi!
Jag vet dock inte vad Jacob tycker..
..Eller jo det gör jag. Han tycker att bilden är åt fel håll.
Men det är min blogg och jag bestämmer!!
Muahhahah!!

Japp, som ni kanske märker så börjar jag bli väldigt trött... Fick inte så mycket sömn inatt då jag och nåra kompisar sova oss Lovisa...
Men nu ni ska jag sova!

Hejrrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback