Ggggodis!

Jo ni vet "hemmakväll"


Ja ni vet "hemmakväll"

Man kan ju ha ett "bonuskort" där så att man får tillbaka typ 5 % på allt man handlar där inne.
Det har jag, såklart...;)
Asså handlar jag för 100 spänn så får jag 5 spänn på kortet.
Inte så mycket kanske, men mycket i längden!
De här kronerna blir som heliga och jag vill aldrig handla för dem.
Men!
Ibland kniper det i plånboken och i lördags fick jag ta till med extrapengar från bonuskortet.
Jag hade knåpat ihop 60 hela kroner på mitt heliga kort. Och så vipps!
Försvann nästan hälften!
Stor hjärtesorg för mig..
Men det läskiga är att man verkligen får koll på hur mycket som man gör av med på godis. För 60 spänn på kortet innebär 1200 hela spänderade kroner på Hemmakväll!
Gulp.

Jag kände bara för att säga det.. Så nu vet alla.
Japp, det var allt.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback