Tjaaa

Hej.
Nu är jag tillbaka i stan:)
Det var kul i Sundsvall, men lite segt att åka 100 mil på en helg...

Och idag är det måndag vilket leder till....
Idrott som leder till...
...Skador!
Japp, jag har ont i höften och imorgon har jag nog träningsvärk, men that's life;)



 

"That's life"



Jag har också haft spanskaprov idag med hör, skriv och läsdel. Sjukt svårt.
Så nu ligger självförtroendet låååångt ner gällande spanska...
Men!
Jag får pricka av min lista:D

[X]  Matteprov imorgon
[X]  Spanska slutprov på måndag, läs skriv och hör
[ ] Spanska talprov på onsdag
[ ] Svenskabok analys if form av en planch (....?)
[ ] Kemilaborationsuppgift
[ ] Kemilabprov
[ ] Kemiredovisning, planch igen
[ ] Matteredovisning

Yeaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback