Smygreklam

Nu när jag ändå sitter här och verkar ha ganska tråkigt och bara skriver om värdelösa saker, så jag jag ju ta och göra lite reklam för min skola Jensen.
Jag vet att det låter smörigt men jag gillar verkligen den skolan.
Så mycket att jag och Evelina till och med gick dit fyra dagar tidigt till höstterminen förra året.
Tja, inte bara för att det var kul, vi ha bestämt att vi ville vara med i skolan med andra elever, så vi skulle bli faddrar för ettorna.
Och det tyckte vi var kul.

Dock blev det där med faddringen ingen stor grej, vi skulle gå ut till en etta "våran fadderklass" och presentera oss.
Det visade sig vara mindre lyckat.
Tänk er två stycken tvåor stiga in i klassen..
"Hej, vi är faddrar"
"Evelina och Lisa, lalalalalalalll ... har ni nåra problem kontakta oss.. lalala vi går också natur...lalal"
Och så vidare.
Det var knäpptyst i klassen och alla såg på oss som om vi vore helt puckade.
Sen var det ju nån som spräckte tystnaden med ett fniss.
Sen kunde inte hela klassen hålla sig, så alla började fnissa.
Då var det dags för oss att gå.
Pinsamt
När vi kom ut ur klassrummet och stängde dörren, hörde vi hur alla börja asgarva.
...
Ja, det har förövrigt inte blivit något mer faddrande..
Undara varför..?

Very well, nu ska jag sova och finslipa min matte lite. Börjar inte förens 13.45

Kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

men fick ni någonting eller glömde de bort det? för visst skulle ni väl få typ en present?

Postat av: Lisa

Ja, vi skulle få en överaskning, men det har det itne blivit något av..

2008-05-27 @ 19:45:31
URL: http://lisai.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahahaa, fin beskrivningXD det var seriöst ngt av det värsta jag gjort i mitt lilla liv (vilket iosf säger rätt mkt om mitt livin' on the edge-liv :P )

2008-06-04 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback