Hej jag kommer från!

Idag var det en kille som ringde från Ica-kuriren, han frågade efter min mamma.
När jag sa att hon inte hon var hemma, så tänkte jag bra nu lägger han på men icke sa nicke, utan:
 Icakille-Ja men då kan jag ju prata med dig istället..
Jag- ja, jo kanske det, vad gäller det?
Ica-killen börjar snacka om någon ica-tidning med läckra recept och en gratis våg vid tecknande..
Jag- Aaa, det låter väl bra...?
Han- Ja, men då beställer du?
Jag- Naj! Det är nog bättre om du pratar med min mamma..
Han-  eller så beställer du, och så kan Carina avbeställa om hon inte vill ha det..!
Jag- Ne, men jag tror inte att jag vill det..
Han- Men det är bara att avbeställa!

Alltså han slutar inte, jag måste dra till med något drastiskt.
Jag- Asså, jag är inte 18, då kan jag väl inte beställa..?
Han- Jodå, om du vet att din mamma vill ha det.
Jag- Men det vet jag ju inte!
Han- nej, men visst låter erbjudandet bra!
Jag- Ja, men du får nog ta och återkomma...
Han- Men
Jag-Hej då!

Klick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback