High tech

En av de kurser som jag läser på "Jensen gymnasium, Träning för verkligenheten"  (smygreklam, i love it;), är Mental träning 50 p. På tre år. Så det är inte så många lektioner, men ibland liksom.
Och nu ska vi ha ett prov.
Den här kursen känns lite halvloj, det måste lärarna också tycka, för provet vi ska är ett hemprov. 
Och det coola är, jag tycker i alla fall att det är coolt, är att det är dokument som man ska klicka på för att få provet, och när man har klickat med stort K, Klickat så har man 60 min på sig att besvara dom frågorna, innan dokumentet stängs.
("Hur ser ditt mentala rum ut? Hur pluggar du bäst?" det är ungefär lektionerna..)
Jag fattar mig inte på technologin, jag känner mig som en tant...

Aja, nu ska jag plugga vidare.
Ha en bra torsdag, och tänk positivt det är snart påsk=godis

Luuv


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, LISA! Hej. Jag laste precis lite av din blogg. Och jag saknar mental traning haha. Vi ses snart, ha det sa bra puss med kram emzo

2008-03-14 @ 16:15:24
Postat av: Lisa

Haj!:)
Aa mental träning asså, ännu flummigare nu! Det har skett en utveckling frpn "spänn vänster hand"..
Ha det bra:)
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback