Yeyeye

Hemma från landet, igen..
Idag sista dagen i skolan imorgon är det avslutning:D
Så dagen till ära så det en "expose your talent"-day.
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad den går ut på.
Jag vet dock att alla lärarna kommer att vara utklädda till olika stjärnor och att det kommer att  finnas sing star och guitar hero på skolan.
Låter kul:)

I helgen var jag som sagt i skogen, jag gillar det. I söndags åkte vi til ett klippbad och jag, barnslig som jag är, hoppade i direkt utan att känna på vattnet.
Dumt val.
Jag trodde att jag skulle avlida!
Så fort jag kom i vattnet brölade jag som en döende kossa och försökte på snabbaste sätt ta mig upp.
Det var kallt.
Typ 14 grader..
Burr
Det var sukt varmt i luften med monsun(?)vindar.

Aja, nu måste jag dricka upp mitt kaffe och snart gå till skolan för klasslunch.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback