Tjaa

Nu är jag hemma från Suffertown!
Jag åkte i onsdags kl 8 och kom hem igår kl 24. 
 
I onsdags tog Jacob studenten med stort S!
Seriöst så var halva stan på De la Gardie-gymnasiets utspring, tokigt mycket folk!
Vi fick vänta ganska länge på Jacobs klass för de sprang ut sent, men under tiden vi väntade så såg jag Björn Gustafsson som var där för sin kusins skull. Coolt.

Till slut kom en lycklig Jacob springandes!


Sen var det dags för alla studenter att åka runt torget i sina åk inann de tog sig till sina mottagningar för vänner och släkt.
Jacob ficke en massa bra saker i present, mycket fint porslin och bestick och grejs. Och! att inte glömma en Soda streamer som han antagligen kommer att älska till döden;)

På kvällen sen så har klassen en "bonnarunna" man åker runt till alla i klassen och kalasar. Detta gjorde Jacobs och hans klass också, läskigt! Jag och Madde var lite oroliga innan och det blev inte bättre när vi tillslut hörde 20 läskiga killar ropa och stoja " ner i källarn tjalalala, ner i källlarn tjalalalalalalaaa!!" när de kom mot festlokalen..!
Men vi överlevde de var inte så farliga liksom. . .

Det var studentdagen, och Jacob fick också stipendium!!

Kommentarer
Postat av: annica

massa grattis till jacob å va skönt att du e hemma! hoppas vi ses snare..

2008-06-16 @ 18:24:01
Postat av: Anonym

Tänk att du får åka till suffertown för att se kändisar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback