I'm about to blog, can you handle me the way I are?

Dagen:
image125
Idag har jag varit på musikalen "Rivierans guldgossar" på cirkus. Den var helt okej, har inte fått så bra recensioner och jag kan väl ana varför.. :P

På vägen dit gick jag och mamma och köpte godis, oh yes Lakrisal!
Och ett mycket blått hubbabubba som jag tuggade med stor glädje!

image129Mohaha!



Och sen när jag kom hem så hittade jag en konstig bit ostbåge.
image130
Men ska väl inte kunna säga att man hittar en "bit ostbåge" ens...



Har ni läsare gjort något extravagnat idag?=)


 

Kommentarer
Postat av: jacob

Åhh, du är så söt Lisa!!

Postat av: Emma

Ostbågar det är gott. Det måste vi äta mer nu när jag har godisstopp. Lööv

2008-02-12 @ 11:10:59
URL: http://visitsuffertown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback