Dessa semlor

Jag älskar semlor.
Eller nej det gör jag inte.
Men jag gillar dom starkt.
Och jättestarkt om man gör dom själv..
Och ÄNNU starkare om men då gräver ur dom mycket och hoppar över en där mandelmassasaken och bara fyller med underbar fluffllig grädde.
..
Konstpaus..

..konstpaus...

Mmm smask.

Men vad är grejjen med locken, dom är klart godast!
Varför liksom?
En gång provade jag tilllochmed att skära upp ett semelbröd i bara tunna skivor. Typ som bara en massa lock.
Och så la jag grädde på dom.
Men.
Det var itne alls samma sak som det där enda locket man får på semlan.
Jobbigt.
Jag trodde att jag hade knäckt värsta Nobelprisetidéen och allt.

Aja, jag överlevde..

Nu ska jag plugga lite
Luuv 

Kommentarer
Postat av: Emma

Locket är definitivt godast!

Postat av: Kajsa

smask smask, du, vill du komma hit då, på vårt smask, melodifestivalen! den är på lördagen v. 11, det vore jättekul =) jag ska ju spela och ida ska dansa på 2 bidrag.
du kan väll tänka över det. kram

2008-02-06 @ 09:48:04
URL: http://kajsaapel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback