Hejsan hoppsan


Nu är jag hemma!
Sitter är med syrran och bloggar..
Vi sitter med varsin datorn och är asociala;) Det brukar bli så när vi är ensamma hemma..

Jag försöker också klura ut hur itunes funkar men jag kläcker inte riktigt nöten. Först lades all musik musik över från itunes, sen radera jag all den och nu får jag inte in någon ny..
hum.. Jag får väl vänta tills Gustav kommer hem och hjälper mig...Eller Jacob kanske.

Jaja, vad har jag gjort i jul?
Jag har varit i Sundsvall med stora tjocka släkten, mycket folk med andra ord. Det blev lite paket, bland annat min älskade ipod nano (grå/svart) som jag nu försöker att få igång..
Och jag har också fått två skivor till min Paul McCartney-samling:) och lite annat grejs

Det har varit en vit jul, som det brukar vara i Sundsvall, och jag har sprungit runt lite i skogen där..
Jag har även kramats med min kära Elsa som verkade stormförstjust över att se mig;)


Igår var i city och försökte handla, men jag har kommit på att jag inte gillar mellandagsrea. Man hittar aldrig något och det är bara fruktansvärt mycket folk! Och när jag skulle in på Åhle´ns så blev jag inte mycket gladare..
Ingången til åhléns har en sån där svängdörr som en stor cirkel som snurrar och så slussas man in. Jag stod där i godan ro och väntade på att öppningen skulle komma, och så gick jag in(te).
BOMM!
Jag gick rakt in i glasrutan som jag trodde hade åkt förbi. Jag gick rakt in i den, och fick världens smäll på näsan. Aj!
Det var panna och mest näsan som fick ta stryk och jag gick därifrån lite röd om kinderna och helt vimelkantig.. Det gjorde så sjukt ont! Näsan klarade sig med ett litet, men blödande, sår men idag är den lite svullen och ganska så öm..
Ajaj..

Ja det var lite om mig:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fick du en ipod!? Vad roligt :D Tråkigt att höra om smällen i glasrutan dock, fast det måste sett sjukt kul ut XD

2009-01-01 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback