Hej hopp

Hej alla glada!
Idag mina vänner fyller jag 18 år! Grymt jue!
Jag har firat dagen med tårrta (på en tisdag) och jag har plinkat lite på min gitarr som jag fick:)



Det är en hel-akustisk svart pärla<3 Äntligen har jag en egen:)

Ikväll blir det dock inget partaj, vi ska bila upp till Sundsvall vid 6 imorrnbitti så det blir till och gå och lägga sig.. Får fira ordentligt en annan dag istället.
Imorrn åker jag som sagt till Sundsvall och det tar sina timmar. Återkommer till stan nån dag innan nyår.
Jag blir nästan helt okontaktbar när jag är borta, har inget nät på mobilen och en dator är det bara att drömma om.. 
 
Så jag säger God Jul, så skrivs jag innan nyår nån gång:)

Krrramis

Kommentarer
Postat av: annica

lisa!! de är vi med dom svarta snyggve gitarrerna :) å du måste ha en 18 års fest! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback