Jag har en bekännelse

Jag vet inte hur många som vet, det är som sagt lite pinsamt såhär i efterhand men, jag har skrivit ett fanbrev.
Inte bara till Daniel Radcliffe (aka Harry Potter) utan till. . .
Självaste Hammar&Wikingssonduon.
Jagvetdetärjättepinsamtochjagvetintevarförjaggjordedet.
Jag tycker att jag borde kunna skylla på att det var länge sen och jag var "ung och dum" men nej.
Det var tyvärr inte allt för länge sen!
Det här är ju bara så pinsamt!

Jag satte mig alltså ner och skrev ett brev till Filip och Fredrik och berätta hur bra de var och att de gjorde ett bra jobb.
Det är ju ganska fint ju.
Men helt sjukt asså.
Gaaah!
Det pinsamma var att min syrra fick ett sms:
"Hej! om du på något sätt är släkt med Lisa Apel, så får du tacka henne så hjärtligt för hennes fina brev! Kramar Filip och Fredrik"
Typ
Min syrra svarade att det var hennes syrra och frågade vem det var. .
"Det är den av de två som heter Fredrik"
Jikes
Jag fick ett sms av min syrra där hon frågade om det var ett skämt, eller om hon på allvar hade smsat med Fredrik Wikingsson!
 
Asså jag kan ju inte släppa det här, är ju helt fantastiskt pinsamt!

Aja, nu har jag tömt mitt hjärt;)

Vem borde jag skriva till nu. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback