Staden Stockholm med mammi och Kajsa

Idag har vi vandrat på stan lite. Vi, som i jag, mamma och kajsa.
Det var kul, men tröttsamt i fötterna efter ett tag..
Och då skulle vi handla. På Ica. Ica Baronen. Jag ogillar skarpt Ica Baronen.
Jag borde gilla den eftersom att det är Filips Ica, men nej. Det gör jag inte..
Och nu hade de gjort om också, så om jag tyckte att jag hittatde dåligt där förut, ja, då var det katastrof nu!
Jag letade efter smågodiset i typ 10 minuter.
Tillslut hittade jag det. Brevid fiskdisken.
Fiskdisken? Va liksom?!
Ofta man har godiset brevid fisken...
Typiskt IcaBaronenaktigt.

Och när vi väl börjar bli färdiga så ska vi bara hämta ost. Men notera att det inte var bara, utan bara. Det tog en himla tid att välja ut rätt.
OH MY!
Är  allt jag säger..

Men Obssan var i alla fall mysig att fika i:)


Kommentarer
Postat av: Tåtan

Hahahah, gud vad jag känner igen mig XD men hellre icabaronen än konsum... konsum har ingenting! inte ens B&J :O jag var tvungen att köpa äcklig gb-glass :P

2007-09-23 @ 22:12:24
Postat av: Lisa

O ja, Icabaronen framför konsum!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback