Here we go again!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: En aning trög
Favoritgodis: Saltlakris
Är det nåt du absolut inte äter: Nej, faktiskt inte..
Kläder just nu: Linne och t-shirt
 Musik just nu: Queen - Bohemian Rhapsody
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: No
Är du bra på matte: No
Längd och vikt: 1. 69, 9789 m
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Nopp
Spelar du nåt instrument: Ja, trumpet, piano, gitarr och snart trummor:)
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Tror på liv på andra planeter: Men det är väl klart!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-4
Är du kittlig: nej
Snarkar du? Mjo, det händer
Stjärntecken? Stenbock
 Rädd för insekter? ibland..
Äckligaste insekten: tvestjärten..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!!!
Chips, morötter eller godis? GODIS
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  Jag har hål i öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) läskigt ostädat..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? O yes
Saltar du på maten? ja, i måttliga mängder
Gillar du och sjunga? ibland
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? jag går Natur-natur, nu skulle jag kunna svara med något cheese svar  "det är en bra utbildning, därför valde jag den..!", men ärligt så har faktiskt ingen aning!
Anser du att du är stark? mja, jag skulle säga att det är de andra som är svaga...:P
Vad gör du om du får hicka?  jag dricker vatten uppochner!
Röker du? nopp
Snusar du? nopp
Använder du knark? nooop
Kaffe, te eller inget? Kaffe!!

Kommentarer
Postat av: kass

det var många instrument haha, men du läser inte musik på gymnasiet?

Postat av: Lisa

Ne, men det hade varit skoj:)

2007-09-12 @ 22:17:47
URL: http://lisai.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack, älskar dina listor!

2007-09-13 @ 16:32:40
Postat av: Lisa

Haha, aa, de kan vara lite skojsiga ibland:)

2007-09-13 @ 16:36:20
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback