Pinsamt

Idag runt klockan halv 2 blev det strömavbrott i stora delar av Stockholm.
Däribland Vasastan. Där min skola ligger belägrad.
Så efter ungefär 40 minuter av mörker, därav lite i fysik, så kommer rektorn in och säger det vi alla vill höra.

Ja, vi fick gå hem.
Så alla som gick i skolan då, ungefär 500/1000 av eleverna, drällde på en gång ut på gatan.

Och jag hade cykel.
Och jag ramlade.
Kul.
Typ hela skolan såg mig snubbla till, och på ett ganska krångligt sätt bara falla ihop på cykeln.
På marken.
Detta med tillhörande skrik såklart.
Evelina bara blinkade.
Och jag bara skattade. Såsom alla andra.
Men det bjuder jag på...

Men pinsamt liksom.
Jag hamnade under cykeln.

Kul.

Kommentarer
Postat av: frida

va har du för konstig tidsuppfattning... det var typ bara 20-30 min!!!

2007-10-01 @ 15:47:42
Postat av: Lisa

Det skulle stå 40 min av mörker..
Oooops:P

Postat av: Lovisa

Åh, ni får aldrig mer gå i förväg, sånt där blir man deprimerad när man missar!! Som tur är ser jag alltihop ganska tydligt framför mig... XD

2007-10-01 @ 18:03:39
Postat av: Lisa

Hahaha
aa det var ganska kul
;)

2007-10-01 @ 18:19:08
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback