Hjärnskada?

Jo,
Imorse svimmade/krampade jag.
Det innebär att jag svimmmar, och sen krampar.
Ja, det är lite läskigt.
Speciellt när man är ensam hemma!

Så nu ska jag in på hjärnröntgen igen och se om jag har "en repa" på hjärnan..
Kul.
För om jag har en repa kan det förklara mina svimningar som kommer emellanåt.
Men dessa kan också bero på stress.
Eller en repa på hjärnan...
Eller någont ting helt annat....

Men det fick, vare sig det är hjärnskada eller stress eller något annat, bli sängen idag för mig, och inte skolan.
Jag som har prov!!:O

Men jag har ganska ont i huvudet så det var nog bra ändå...

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men lilla gumman...!! mycket av ditt beteende skulle ju iofs förklaras om du fick en diagnos... :P
nä, skämt åsido, hoppas de bara är stress...
du får komma hit nån helg, bort från familjen och ta det litet lugnt i dottevik ;)
kram

Postat av: Lovisa

Pluttis, va läskigt! Sådär kan du ju inte hålla på! Bli bra nu!

2007-10-17 @ 08:53:35
Postat av: Lisa

Jops;)

2007-10-17 @ 10:38:19
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback