.

Jag har....
[ ] rökt en cigarr.
[x] varit kär.
[ ] fått sparken.
[ ] varit i knytnävsslagsmål.
[x] rymt hemifrån.
[ ] blivit arresterad.
[x] skolkat.
[x] sett någon död.
[x] flugit.
[ ] varit i Kanada.
[ ] varit i Mexiko.
[ ] varit i USA.
[ ] varit i Afrika.
[x] ätit sushi.- smakat
[x] åkt snowboard.
[ ] crowdsurfat under en konsert.
[x] tagit smärtstillande.
[x] saknat någon.
[x] gjort en snöängel.
[x] haft ett te-party.
[x] byggt ett sandslott.
[x] hoppat i en vattenpöl.
[x] åkt släde.
[x] fuskat när jag spelat spel.
[x] varit ensam.
[ ] använt ett falskt id.
[x] tittat på en solnedgång.
([x] varit med i en jordbävning).
[x] rört en orm.
[ ] blivit rånad.
[x] vunnit en tävling.
[x] gått mot rött.
[x] fått böter.
[x] varit vilse.
[x] varit på andra sidan landet.
[x] simmat i havet.
[x] sjungt karaoke.
[x] skrivit ett brev till tomten.
[x] åkt rullskridskor/inlines.
[ ] varit sambo.
[ ] gift mig.
[ ] skilt mig.
[x] sjungit i duschen.
[x] fastnat med tungan i metall.
([x] varit en cheerleader.)
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar.
[x] stannat uppe hela natten.
[x] inte duschat på en vecka.
[x] varit för rädd för att titta på skräckfilm ensam.
[x] trott på spöken.
[x] blivit puttad i en pool med kläderna på.
[x] skrattat så mycket att jag grät.
[x] snott den här listan från någon.
[ ] snattat någonting.
[x] spelat med i en teaterpjäs.
([x] varit med i en tvreklam.)
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[x] stått på händerna och druckit ett glas vatten

;)

De inom parantes.
-Tvreklamen, jag var med precis som 
kajsa i en "Ett herrans liv"-reklam. Den är inomparantes-parantes.(())
-Cheeleding, jag har ju hoppat runt lite, men inget seriöst. Jensenkampen då, och det var inget. Men jag har gjort det liksom. Lite.
-Jordbävningen. Det var ju jordbävning för ett tag sen här. Men den kändes inte. Men det var jordbävning. Så jag kryssade i. Men det var ju inte så skakiliskakigt, därav ()!

;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ahah, tack, ännu en underbar lista!

2007-10-02 @ 10:42:26
Postat av: Lisa

;)

Postat av: Kajsa

kan du förklara dem som du satt inom parantes...

2007-10-03 @ 08:18:54
URL: http://kajsaapel.blogg.se
Postat av: Lisa

Sure;)

2007-10-03 @ 09:13:49
URL: http://lisai.blogg.se
Postat av: Kajsa

Öhh.... jag tror inget av dina förklaringar gills... sorry...
ett herrans liv ar ingen raklam, det var en trailer för det nya avsnittet, ej reklam... och, syntes du förresten..hmm..tror inte det va ;)
jordbävningen...Öh..:!!
Cheerleedningen har du bara hittat på, from shreatch, nu fan det nu stavas..

2007-10-03 @ 18:58:19
URL: http://kajsaapel.blogg.se
Postat av: Lisa

Kajsa!
Du är SÅ jobbig!!!
Dom är ju innanför paranteser!!!!
DA!

2007-10-03 @ 21:10:03
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback