ojhoppsanvadkul:) en lista!

Ditt namn: Lisa, Lisa Apel
Längd: Ca 1.70
Spelar du något instrument: jopp, trumpet, piano, behärskar gitarr och är på G med trummor.
Vem vet mest om dig: Mohahaha. jag
Fobier: Fötter!
Känner du en snygg kille: Njo
Har du körkort: Nope.

Åsikt om jultomten: "GImetoden" ska funka har jag hört...
Vill du gifta dig: Jo.
Tycker du att du är attraktiv:  Vet inte.
Din hårfärg och frisyr: Brunt axellånt uppklippt hår kanske? typ.
Skolväska just nu: Min mammas gamla;)
Har du glasögon:  Bo ya!. aka. Ja, sen typ tio år
Hur ser din plånbok ut: Svartbrun
Favorittv-program: Filip&Fredrik, Anders& Måns, och liknande. Kanske nån amerikansk serie me:)
När ska du festa nästa gång: Vet inte.
Vad köpte du senast: Läkerol!
Hur mycket pengar har du: 198 typ
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja, hallå? eller. lisa
Senast kramat: Annelie
Vem sov du hos senast: Annica?
Stjärntecken: Stenbock
Ögonfärg: Grön/Blå
Kroppsform: Go och gla
Kall favoritdricka: Coca-cola!!
Varm favoritdricka: Kaffe
Säger ofta:  För mycket!
Du fikade senast: Ingen aning.
Senast sedda film: "Die another day"

Hur känner du dig nu: Tråkig, trött, Pluggig
Kan du laga mat: Mjo
Vad pluggar du: Matte..ghaa, annars Na-Na
Vad tycker du om fötter: A, asså. urk
Är du smart: Det slirar ibland. Ofta
Snarkar du: Det kan hända
Lesbisk: Nope.
När och varför grät du senast: Det blåste och mina ögon rann(det gills!)

Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback