Jobb?

Inför sommaren kan det vara skönt att ha ett jobb, men i år har jag inte lagt ner någon tid eller energi på att leta jobb och därför, inte fått något.
Trodde jag!

Emma, mi amiga, har sökt ton av jobb och det har gett utdelning.
Men igår ringde ett till jobb till henne och erbjöd henne en plats. Men nu när Emma redan har fått jobb så behövde hon inte det.
Typ.
Dock rekomenderade hon mig för tjejen i luren, och på en sekund satt jag där och pratade lite om mig själv (visst är det kul!) och ska på intervju i morrn, för att de ska se vilken sorts tjej jag är. Så jag kanske har fått jobb:)

På tal om ingenting, idag har jag badat i havet.
Kallt, typ 14 grader.
Burr, men det var mysigt.
*NOT*

Min kanalscaning lönade sig, vi har kanal 9 hemma. Men jag ska sitta barnvakt på lördag. Så vi får se hur det blir med den matchen.


Grrrreate
Lisa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Faan vilken tur du har!!!

Postat av: Lisa

Jopp, thats me.
:D

2007-05-27 @ 20:09:24
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback