DN

Jag läste om EM-kvalet (Danmark-Sverige) och de två lagens olika uppställningar..
Lagom trött som jag var, läste jag lite fel, eller, ja. Det blev fel.
De skadade spelarna:
Kim Källström:
Skada i ljumske. (Nooooo!)
Zlatan Ibrahimovic:
Skada ljumske..
osv...
Johan Elmander:
Skada i huvudet..
....
Det tyckte jag var lite underhållande..
I någon kort stund, tills jag insåg att det var jag som det var fel på.
Eller ja, ett mindre läsfel.
Men ändå.
Skada i huvudet.
Morgonens fniss.

Mindre kul är att denna match ska sändas på kanal 9.
Vad liksom?
Har jag den?
Måste nog göra en kanalscaning och undersöka det.
Känns viktigt.

Hej,
Lisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Men i DN stod det att det var en skada i huvudet.

2007-05-24 @ 12:23:38
Postat av: Lisa

Ja, det var det jag skrev?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback