Mjo men visst!! eller inte...?

Jag är efter. Med allt.

För alla som inte vet vad "Tärna" innebär så är det den mycket härliga skidorten Tärnaby där jag spenderade mitt sportlov med Emma och Frälsningsarmén .
Vi hade som sagt helt underbart roligt hela tiden .Gudars ja.

Och när jag skriver "efter med allt" syftar jag lite på att jag missar och glömmer på tok för många grejor hela tiden. Liksom, jag såg inte säsongsavslutningen av "Ett herrans liv". Så nu måste jag titta på datorn på något sätt ,och då får jag det inte inspelat på ett vhsband. Och om jag inte får det inspelat på vhs, ja då kan jag inte ha just det avsnittet med mina andra avsnitt. På en fin lite hög vid tv:en.
Hjälp vilka problem.

Och igår hade "hundra höjdare!!!" premiär...igen. Och till min oerhörda glädje (?)  märke jag att videon typ inte funkade...igen.  Usch vad jobbigt allt måste vara mest hela tiden...

Också är jag sjuk, fortfarande, men nu är jag hemma från skolan för att faktiskt bli frisk.
Så efter en vecka med massa människor runt om mig sitter jag nu ensam med min samhällesbok och förbereder mig för ett prov.

Men imorgon är det skola!! det ska faktiskt bli kul. Träffa folk och så.

Massa kärlek från

JensByggmarkaffischkramandes Donkey

AKA Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback