Still yesterday

Ah.
Igår var nog en mycket speciell kväll.. jag vet inte, riktigt jag har fortfarande inte kunnat bearbetat att jag har sett dem. Actic. Arctic Monkeys liksom.
Härligt.
Men jag vet i alla fall att the Coral var en mycket irriterande förband då körde i över en timme. Egentligen helt ok. Men inte när hela publiken står och muttrar över att man borde plugga ur instrumenten och knuffa av dem från scenen.
Allt för att höra Arctic liksom.
Nej men allvarligt det var helt sjukt segt. The Coral alltså.
Men när Arctic kom.
Oh.
Jag har som sagt inte riktigt fattat det än.
Jag går och säger det till mig själv hela tiden.
Du har sett dem. Dina absoluta "idoler" .

(OMG, I can not belive I just told you that)

Men som sagt, jag bearbetar fortfarande.

Jisses,
Jag har sett Arctic Monkeys.

Och just det, som en väldigt onödig sak att säga, Snook var där. Tror jag.
Eller jag vet inte.
Men vad vet jag?
...äh...
Jag vet dock att jag har sett Alex Turner LIVE!
Men som sagt, det som jag vet fattar jag inte.
Typ

Kommentarer
Postat av: Frida

oooh! har typ inte heller fattat det, känns som att...ja vet inte vad, men kanske lite overkligt..!!
(En del av två delar snook va där!!!)

2007-06-28 @ 13:11:39
Postat av: Lisa

Yea:)

Postat av: Sophia

Shit vad kuuul! :D

2007-06-30 @ 13:46:35
URL: http://phiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback