Sveavägens bästa!

139903-13

Jag fattar inte hur jag har kunnat glömma bort att skriva det här tidigare men, här kommer det!

Jag tror att det var den 9 juni-06 eller nåt. Min syster hade tagit studenten och var ute på stan senare  med en kompis på kvällen för att ja, typ fira. då händer detta.
Kajsa som min syster heter och hennes kompis gick på Sveavägen kring två på natten, då de ser en person (som skulle kunna vara något av ett fyllo) komma cyklandes lite lagomt vingligt. De snabbar på stegen och fortsätter prata, tills den cyklande personen säger något i stil med " excuse me, can you help me?". Snälla som min syster och hennes kompis är stannar de till. Mannen frågar " do you know the way to Dalagatan?". Kajsa känner igen den här killen, och tittar på honom medans hennes kompis förklarar. Efter några sekunder slänger Kajsa ut sig frågan till den okända. " Excuse, are you Owen Wilson?"
Killen svarar, " Yes I am!"  
Jag vet inte riktigt vad Kajsa svarade, men hennes kompis kände inte riktigt igen honom.
Ja asså det här är sant. Våran kära Owen var uto och cyklade helt själv utan crew och allt. Han var på väg till fetser på Stureplan läste jag senare i nåm tidning.

Ja, så där kan det gå när man strosar omkring på Sveavägen. bäst att hålla ögonen öppna nästa gång jag är där:D!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaaa!!
Detta är sant, ja sträker historien nu o här. Men han var nog snarare på väg från stureplan, inte dit... Haha

2007-01-08 @ 22:15:41
Postat av: Lisa

Det, spelar ingen roll...Du har pratat med Owen Wilson!!!

2007-01-09 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback