NEJ, jag har inte så mycket mer för mig...:)

Namn: Lisa Emelia Apel
Antal kuddar i sängen: Fyra
Bästa platsen på jorden: Ja, härlig är jorden!
Drömmer om: Hemlis
Favorit-tvprogram: Filip och Fredrik, Anders och Måns,
Favoritbok: Harry The MAN. Aka Harry Potter
Favoritdryck: Coca-cola
Favoritfik: Café 60
Favoritfilm: En massa
Favoritgodis: Choklad
Favoritkläder: Jeans
Favoritmat: Allt med lax
Favoritmusik: Håkan, Mando, Artic, Franz, Teh beatles
Favoritskådis: Bla, Ewan McGregor
Favvoritfärg: Brunt, rosa
Frisyr: Lite kort/lite långt, Lite brunt/lite ljust
Går i sömnen: Nja, njo
Har på mig just nu: Jeans och en randig tröja
Hårfärg: Brunt
Högsta önskan: Ett lyckligt liv för mig o alla jag älskar (tönt)
Kammar håret: Ibland
Kan baka bullar: Jo men visst
På söndag: sova och pluga:)
Senast köpta skiva: Jag fick en Paul McCartney skiva i julis
Senast sedda film på bio: the Holiday
Skonummer: 39½
Längd: 1.70
Skulle helst vilja: Åka till london o leva livet
Tror på evig kärlek: Inte för egen del
Tror på spöken: Jo
Tror på ufon: Ufon som i dumma människor? Ja
Är bra på: Mohaha
Ålder: 16
Åt till frukost imorse: En kopp kaffe ur Kajsas kopp. Heh
Ögonfärg: Blågröna

Kommentarer
Postat av: Kajsa

"Åt till frukost imorse: En kopp kaffe ur Kajsas kopp. Heh"

Öhh... Okej, vilket betyder?

"Ögonfärg: Blågröna"

Öhh... Okej, HAHA...

2007-01-23 @ 14:33:40
Postat av: Lisa

Men, kajsaaaa...:D
Jag menade att kaffet var extra gott eftersom att det inte var ur min kopp jag drack det, helt enkelt.
Och när jag använder "heh" så menar jag ungefär "ha ha vad kul, men ironiskt; eller bara en aning "fnissigt""- det finns olika förklaring till olika sammanhang.
Oki?
Och min ögon är blågröna; inte helt blåa och inte helt gröna..

Kärlek,
Lisa

2007-01-24 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback