Heey

Gulp.
Det är ett mycket bra ord. Jag har kommit fram till att det är ett ord, men inte vad det betyder.
Och eftersom att det är ett ord á Lisa så är det inte det ordet som stod i Kalle Anka. Där betydde det typ, " Gulp, nu är jag illa ute!" Där "gulpet" var själva sväljningen i ett nervöst sammanhang.
MEN, för mig så betydet det något annat. Jag vet inte riktigt än, jag återkommer när jag vet.
Och ett till ord som är gjort av mig är: en gnorf.
jag återkommer med betydelsen av detta senare också:O


Hej,
Lisa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mmmm, gnorf är verkligen ditt ord. Haha. Och ingen vet typ vad det betyder.

2007-01-25 @ 23:14:32
Postat av: Anna

asså...gnorf, gulp:P jaa...vad säger man..LOVE IT! kan det bli mer du? det är som bangar du....

puss

2007-01-26 @ 23:07:28
Postat av: Lisa

Tackar, tackar..

2007-01-27 @ 22:23:48
Postat av: Emma

Gulp är ett bra ord men tror du inte att folk kan misstolka det som ett svälljus som i Kalle Anka. Hoppas en betydelse kommer snart.

HA det bra
Pussar och kramar

2007-01-31 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback