*suck*

Detta eviga "playahead". Och alla dessa personer som är där, jo jag vet. Jag har en personlig inloggning, MEN, det är bara för att jag ahr ett team som jag vill ha "flytande". Filip och Fredrik asså, vad gör man ine för de små rackarna...
Aja, jag var inte PÅ "PA" och hittade en tjej vars bilder jag tog en liten titt på.. OJojoj, vad roliga en del 14åringar är. Hon hade en massa "fjortisbilder" på sig själv och hennes kompisar, men en av hennes bilder föreställde Colin Farrel. Det var bara det att hon hade skrivit, "omg, Jude Law".
-typ,
Det här tyckte jag var oerhört roligt och jag var tvungen att kommentera. Det blev något i stil med " Dude det är inte Jude Law...blabla... Colin Farrell..!"
 Behöver jag tillägga att min komentar försvann efter ungefär 15 min, likaså hennes...XD

Inte coolt, inte häftigt, inte fjantigt... bara lite som...jag

Nu sticker jag till Tärnaby för lite skidor i en vecka men min kära kompis Emma ,
Ha det super,

eran Lisa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

shit, varför gick jag med i pa?

2007-02-26 @ 22:38:50
Postat av: Lisa

Va?!

hahahahahaha

2007-03-04 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback