Stolt över sin bakrund...?

Jo, jag var som sagt på den mycket spektakulära galan, Rockbjörnen. Oj oj oj, Jag gillar.

Men en sak tyckte jag var mycket underlig. Våran mycket folkkära(!) Lisa Miskovsky vann ju pris, och hon kom på något sätt in på samtalsämnet Sundsvall, med Fredrik Wikingsson. Jag kommer tyvärr inte riktigt hur men hon på något sätt  påstod hon att Fredrik omöjilgtvis kunde förstå hur glad hon var över sin framgång. Detta på grund av man inte riktigt förstod om man inte kom från norrland. Fredrik sa mycket förtående "nej, det såklart". Det är det jag inte riktigt fattar. Han kommer ju For Christ's Sake från  Sundsvall. Nivrenaskolan och allt.
Jag fattar inte.
Det är som om Filip skulle förklara varför han skulle ha skrivit en bok om sin uppväxt i Köping, menda han förklarar att " Ja, just det..ehh, jag kommer inte där ifrån"

Aja, fotboll på G, Sverige - Egypten 


En massa kärlek,
Lisa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va? Filip och Fredrik bodde ju båda två i Köping!

Postat av: Angelica

Fredrik Wikingsson är född i Vänersborg utanför Trollhättan har jag fått fram nu. =p

2007-02-08 @ 20:18:47
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej!
Jo, men han verkar inte vara så nöjd...

2007-02-09 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback